Μια δασκάλα που αποφάσισε να… «σκοτώσει» τον Άγιο Βασίλη απολύθηκε από το σχολείο που δούλευε καθώς οι μαθητές της ήταν απαρηγόρητοι μετά την αποκάλυψη της αλήθειας.
Συγκεκριμένα η αναπληρώτρια δασκάλα φέρεται να απολύθηκε από ένα δημοτικό σχολείο του Νιού Τζέρσι, όπου εργαζόταν, γιατί είπε στους μαθητές της ότι δεν υπάρχει ο Άγιος Βασίλης.
Διάβασε τθ συνέβη στο Newsit
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Top Stories 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ