Η Βούλα Πατουλίδου μας συστήνει το γιο της και εξομολογείται: «Είναι ίσως η πρώτη φορά που το λέω μπροστά στο παιδί…»

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Η Βούλα Πατουλίδου μας σύστησε τον 20χρονο γιο της Γιώργο Ζαρζαβατσίδη μέσα από την εκπομπή Ελένη και μίλησαν για την ιδιαίτερη σχέση τους.

«Είμαστε πολύ κοντά, δεν υπάρχουν μυστικά, είμαστε σαν φίλοι. Ήταν αυστηρή μητέρα. Έχουμε φάει το πατιρντί μας πολλές φορές, αλλά ξέρουμε πως να συμπεριφερόμαστε πια. Εντάξει όταν κάνουμε ζαβολιές, καμιά σφαλιάρα», λέει ο Γιώργος, ενώ η Βούλα Πατουλίδου αναφέρει… Διάβασε περισσότερα και δες το βίντεο, στο zappit

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164