Σίσσυ Χρηστίδου: Απόδραση στην Αράχωβα χωρίς τον Θοδωρή Μαραντίνη! [pics,video]

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Δεν ήταν λίγοι οι celebrities που επέλεξαν να φύγουν από την Αθήνα για το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας! Η Σίσσυ Χρηστίδου όμως έκατσε λίγες μέρες παραπάνω στην Αράχωβα, απολαμβάνοντας χαλαρές στιγμές λίγο πριν επιστρέψει στις τηλεοπτικές της υποχρεώσεις. Η γνωστή παρουσιάστρια έκανε όμως ένα μικρό διάλειμμα και από τις οικογενειακές της υποχρεώσεις, αφήνοντας τον σύζυγό της Θοδωρή Μαραντίνη και τα δύο παιδιά τους στην Αθήνα.

Η όμορφη Σίσσυ ταξίδεψε στην Αράχωβα με τους φίλους και συναδέλφους της, όπως τον Παύλο Σταματόπουλο, τον Κωνσταντίνο Βασάλο, την Ντορέττα Παπαδημητρίου, την Κατρίνα Τσάνταλη αλλά και την Μαίρη Συνατσάκη. Η μεγάλη παρέα πέρασε ξέγνοιαστες στιγμές στα χιόνια και γιόρτασαν την Σαρακοστή όλοι μαζί. Η παρουσιάστρια χαλάρωσε και γέμισε μπαταρίες λίγο πριν επιστρέψει στην πρωτεύουσα και στην οικογένειά της.

Δες όλα τα στιγμιότυπα:

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164