Γιώργος Σαμπάνης: Παρουσίασε το νέο του άλμπουμ έχοντας δίπλα του τους διάσημους φίλους του! [pics]

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Χθες Δευτέρα 24 Ιουνίου έγινε στο Romeo Club στο Ελληνικό η επίσημη παρουσίαση του νέου άλμπουμ «ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΔΕΜΕΝΟΙ» από την Cobalt Music και τον πιο ταλαντούχο δημιουργό των επιτυχιών Γιώργο Σαμπάνη!

Η εκδήλωση ξεκίνησε με την ιδιοκτήτρια της Cobalt Music, κα. Άννα-Μαρία Αντίππα να προλογίζει τον αγαπημένο τραγουδοποιό, ο οποίος στη συνέχεια ερμήνευσε ένα-ένα τα τραγούδια του άλμπουμ, διηγούμενος παράλληλα τις πολύ ενδιαφέρουσες ιστορίες πίσω από το καθένα, μπροστά σε ένα εγκάρδιο κοινό από συναδέλφους τραγουδιστές, στενούς συνεργάτες, αλλά και πλήθος ακροατών του ραδιοφωνικού σταθμού Δρόμος FM 89.8, ο οποίος ήταν χορηγός επικοινωνίας.

Ελευθερία Ελευθερίου

Νίκος Βουρλιώτης, Μαλού, Γιώργος Σαμπάνης, Σταν, Μελίνα Μακρή

Νατάσα Θεοδωρίδου

Δημήτρης Τσακούμης Άννα-Μαρία Αντίππα

Γιώργος Μαζωνάκης Άννα-Μαρία Αντίππα Γιώργος Σαμπάνης

Ο Nivo με τη σύζυγό του Όλγα Καρπαθάκη

Ανάμεσα στο κοινό ξεχώρισαν οι καλλιτέχνες και φίλοι του δημιουργού: Γιώργος Μαζωνάκης, Νατάσα Θεοδωρίδου, Μαλού, Νίκος Βουρλιώτης, Σταν, Μελίνα Μακρή, Ελευθερία Ελευθερίου και ο Ηλίας Μπόγδανος των INCO.

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164