Individuality: η no1 τάση που πρέπει να ακολουθήσεις στην ομορφιά είναι πολλά περισσότερα από όσα νομίζεις!

Αυτή εδώ η στήλη είναι μια στήλη κάπως… διαδραστική, που εμπνέεται από την καθημερινότητα και τις προσλαμβάνουσές μας: είτε αυτές προέρχονται από τα catwalks, είτε από τα social ή από την τηλεόραση.

Αν ανήκεις στην κατηγορία των ανθρώπων που βλέπουν τηλεόραση πολύ πιθανόν να είδες Next Top Model και πολύ πιθανόν να εντυπωσιάστηκες με τις επιλογές των κριτών: που πέρασαν κορίτσια 1.55, κορίτσια που είχαν σημάδια στο σώμα τους ή παραπανίσια κιλά. Αν ναι, είναι επίσης πολύ πιθανόν να μην επισκέπτεσαι συχνά αυτήν εδώ τη στήλη γιατί τότε θα είχες μάθει τον όρο του individuality και πως είναι το no1 trend στην ομορφιά αυτή τη στιγμή. Έχεις, όμως, μια δεύτερη ευκαιρία στις γραμμές που ακολουθούν.

Individuality: indi… what?

Τα πράγματα στα shows όλα αυτά τα χρόνια ήταν λίγο πολύ έτσι: κορίτσια με υπέροχα κορμιά ανέβαιναν στις πασαρέλες φορώντας διαφορετικά ρούχα αλλά έχοντας α) τα ίδια μαλλιά β) το ίδιο μακιγιάζ. Πάρε για παράδειγμα κάθε show της Victoria Secret. Μέχρι που φτάσαμε στο 2016 και τα πράγματα άλλαξαν. Και άλλαξαν πολύ. Είναι η χρονιά που σχεδόν κάθε άρθρο που γράφεται σε περιοδικά ή ανεβαίνει σε site έχει μέσα του τη λέξη “individuality” όπως διαφορετικότητα. Και ήταν η πρώτη χρονιά που κανένα μοντέλο δεν είχε το ίδιο χτένισμα με το άλλο και το hair look “δουλεύεται” πάνω στην φυσική τρίχα των μοντέλων. Είναι η χρονιά που η Mica Argañaraz (μέχρι τότε όχι ιδιαίτερα γνωστή) μας αποκαλύπτει τα υπέροχα σγουρά μαλλιά της και πολλά κορίτσια επιχειρούν να αντιγράψουν το κούρεμά της προκαλώντας, πιθανότατα, θεαματική πτώση στις πωλήσεις των ισιωτικών. Ο Guido Palau, ένας από τους σημαντικότερους hair stylist είχε δηλώσει στο Stylecaster: “Υπάρχει ένα κοινό σημείο αναφοράς σε όλα τα show αυτή τη σεζόν. Υπάρχουν διαφορετικές προσωπικότητες και όχι μόνο ένας τύπος κοριτσιού. Είναι ένα concept για το οποίο συζητούσαμε πολλά χρόνια με κεντρική ιδέα ότι μια γυναίκα μπορεί και θα έπρεπε να είναι ο εαυτός της. Και επιτέλους αυτό γίνεται πραγματικότητα!”.

Βλέπεις, λοιπόν; Η τάση δεν είναι απλώς τρίχες καθώς όλο αυτό έχει προεκτάσεις αποδοχής του εαυτού σου, ευτυχίας… “Δεν υπάρχουν κανόνες στην ομορφιά πια! Όλο αυτό είναι πολύ απελευθερωτικό”, ολοκληρώνει ο Guido Palau.

https://www.instagram.com/p/BlTSIIygOFd/?hl=el&taken-by=micarganaraz

2016- 2018: η ομορφιά αλλάζει ακόμη περισσότερο 

Κάνω αυτή τη δουλειά από το 2005. Όταν πρωτοξεκίνησα δεν υπήρχαν site, υπήρχαν μόνο περιοδικά. Και φυσικά δεν υπήρχε το instagram. Τότε, λοιπόν, κάναμε αφιερώματα για το ποια είναι τα πιο καλυπτικά makeup για να μην φαίνεται ότι έχεις σπυράκια, ποια μάσκα θα κάνει τα μαλλιά σου τόσο λαμπερά ώστε να θαμπώνουν αυτόν που έχεις απέναντί σου σαν τα μεγάλα φώτα στην εθνική ή τι προϊόντα θα βρεις στο φαρμακείο που καλύπτουν τη λεύκη για να μπορέσεις κι εσύ να φορέσεις το μαγιό σου φέτος χωρίς ντροπή. Και μετά ήρθε η Winnie Harlow (την ανακάλυψε στο instagram η Tyra Banks και αναδείχθηκε μέσα από το Next Top Model), η οποία έχει λεύκη και έχει κάνει όσα εξώφυλλα δεν θα φανταζόταν ποτέ κανείς στα 90’s που τα top model είχαν πολύ συγκεκριμένες προδιαγραφές. Και η Winnie Harlow ήταν ο λόγος που ένα πανέμορφο κορίτσι που είδα φέτος έκανε βόλτες στην παραλία με το μαγιό της. Η Winnie Harlow της έκανε ενέσεις αυτοπεποίθησης. Αλλά τι θα γινόταν αν η Tyra Banks δεν έπεφτε ποτέ πάνω στον λογαριασμό της; Κατά πάσα πιθανότητα αυτό το κορίτσι θα κρυβόταν κάτω από ένα μακρύ φόρεμα με μανίκια για να μην φανεί η λεύκη της αν δεν είχε ήδη αγοράσει όλα εκείνα τα υπερκαλυπτικά προϊόντα τα οποία θα της πρότεινα αν είχαμε 2005.

https://www.instagram.com/p/BnfFpUCAbv4/?hl=el&taken-by=winnieharlow

Ευτυχώς, η Winnie Harlow δεν είναι ούτε το πρώτο ούτε το τελευταίο παράδειγμα διαφορετικότητας που συναντάμε στα catwalk και στα περιοδικά. Μέτρησε!

H Adwoa Maria Caitlin Aboah, όπως είναι ολόκληρο το όνομά της, εμφανίστηκε πρώτη φορά στο εξώφυλλο της βρετανικής Vogue το 2017 και ψηφίστηκε μοντέλο της χρονιάς.

Η Khoudia Diop, γνωστότερη ως Melanin Goddess είναι η αγαπημένη της Rihanna και των Fenty, του brand που πρεσβεύει απόλυτα την διαφορετικότητα.

https://www.instagram.com/p/Bm4HWj4hvOa/?hl=el&taken-by=melaniin.goddess

Η Diandra Forrest είναι μια Αφρικανή Αλμπίνο που πρωτοπερπάτησε στην πασαρέλα της Vivienne Westwood και έχει εμφανιστεί και σε βίντεο κλιπ του Kanye West.

View this post on Instagram

Four weeks ago a 5 year old girl with albinism was abducted from her home in Mali and was found beheaded shortly after. Her mother chased after her attackers, but had to turn back for her other child with albinism in the home. Sadly attacks like this are too frequent in countries across Africa. These attacks stem from the belief that potions made from the body parts of a person with albinism, will bring some kind of wealth or good luck. Most of these attackers go unpunished and none of the persons paying for these rituals are sought after. As I celebrate my albinism and have grown into a confident woman who loves her skin, there is still pain that runs deep from the stigma that is attached to having albinism. Why are these attacks still happening? Why aren't these attackers being penalized for their actions? We all have the ability to educate and create change. Let's use our platforms to denounce the these myths about albinism. You can change a life. Photo by @peterdevito #internationalalbinismawarenessday More information about albinism in the link in my bio.

A post shared by Diandra Forrest (@diandraforrest) on

Γιατί εξακολουθεί να σε σοκάρει το διαφορετικό;

Για να επανέλθω στην χθεσινή… προσλαμβάνουσα που ήταν η αφορμή γι’αυτό το κείμενο. Όσα παρακολούθησα στο Next Top Model μου ήταν απόλυτα κατανοητά και σίγουρα τίποτα από όσα είδα δεν με σόκαρε. Με σόκαραν, όμως, οι χαρακτηρισμοί που άκουσα για κάποια από τα κορίτσια που πέρασαν στην δεύτερη φάση από τους γύρω- τριγύρω, φίλους, συναδέλφους κλπ.  Εύχομαι μόνο ο αμφιβληστροειδής μας να εκπαιδευτεί με περισσότερα διαφορετικά ερεθίσματα και να υπάρξει εξοικείωση. Κι εγώ θα κρατήσω αυτή την τέλεια εικόνα αυτού του κοριτσιού που χάρη στην Winnie Harlow αυτό το καλοκαίρι ένιωσε τέλεια με τον εαυτό της. Ακόμη και αν όλο αυτό γίνεται για λόγους marketing και για να δημιουργούνται περισσότερες αποχρώσεις foundation. Ακόμη και αν διαφορετικότητα είναι απλώς η επίφαση.

 

And More