4+1 λόγοι που χρειάζεσαι το Μακεδονικό Ταχίνι στη διατροφή σου

4+1 λόγοι που χρειάζεσαι το Μακεδονικό Ταχίνι στη διατροφή σου | tlife.gr

Το Μακεδονικό Ταχίνι είναι 100% αλεσμένο σουσάμι και αποτελεί την ιδανική επιλογή – κατά τη διάρκεια της νηστείας και όχι μόνο – που θα συμπληρώσει τις καθημερινές διατροφικές σου συνήθειες, με τον πιο θρεπτικό και απολαυστικό τρόπο.

5 ευεργετικές ιδιότητες του ταχινιού που πιθανόν να μην γνώριζες:

1. Είναι πηγή ασβεστίου, μαγνησίου, σιδήρου, φυτικών ινών και πολυακόρεστων λιπαρών οξέων, στοιχείων απαραίτητων για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού σου.
2. Τα αντιοξειδωτικά του συστατικά σε συνδυασμό με την πρωτεΐνη που περιέχει, βρέθηκε ότι έχουν αντιβακτηριακές ιδιότητες, προστατεύοντας έτσι από τη δράση παθογόνων μικροοργανισμών που οδηγούν σε αλλεργικές εκδηλώσεις.
3. Στο πλαίσιο μιας συνολικά ισορροπημένης διατροφής, είναι ο καλύτερος σύμμαχος για τη βελτίωση της ανοσοποιητικής λειτουργίας αλλά και την προστασία της επιδερμίδας.
4. Επιπλέον, ως μέρος ενός ισορροπημένου διαιτολογίου, συμβάλλει στη μείωση του κινδύνου για καρδιαγγειακές νόσους, ενώ τα φυτοσυστατικά που περιέχει βοηθούν στον καλύτερο έλεγχο της χοληστερίνης του αίματος.
5. Και το καλύτερο; Αν θέλεις να ενισχύσεις την πνευματική σου επαγρύπνηση, το ταχίνι αποτελεί μια εξαιρετική και κατεξοχήν φυσική διατροφική επιλογή, καθώς περιλαμβάνει πολυακόρεστα λιπαρά οξέα που συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του εγκεφάλου, αλλά και υδατάνθρακες που θα σε διευκολύνουν να ανταποκριθείς πνευματικά σε μια δύσκολη μέρα στο γραφείο.

Γιατί όταν λέμε #kaneikalo… το εννοούμε!

Αυτά είναι μόνο μερικά από τα οφέλη που μπορείς να κερδίσεις εντάσσοντας το ταχίνι στην καθημερινότητά σου!

Πώς θα γίνει αυτό; Με τις ακόλουθες σούπερ απολαυστικές και γρήγορες ιδέες:

• Μια φέτα ψωμί με Μακεδονικό Ταχίνι με Μέλι μπορεί να αποτελέσει μέρος ενός δυναμωτικού πρωινού για μια ημέρα γεμάτη ενέργεια.
• Πολλοί προσθέτουν ένα dressing από Μακεδονικό Ταχίνι στη σαλάτα τους, απογειώνοντας τη γεύση και την υφή της.
• Το Μακεδονικό Ταχίνι μπορεί να χρησιμοποιηθεί αντί για μαργαρίνη ή βούτυρο σε κέικ και μπισκότα, για πιο υγιεινό και γευστικό αποτέλεσμα.
• Δεν είναι λίγοι αυτοί που το προσθέτουν στο γάλα, το κακάο, το στιγμιαίο καφέ ή το τσάι αντί για ζάχαρη, ενώ όσοι επιθυμούν ένα δυναμωτικό ρόφημα προσθέτουν μια κουταλιά Μακεδονικό Ταχίνι σε φρέσκο χυμό φρούτων.

Βρες κι εσύ έξυπνους τρόπους να προσθέσεις το Μακεδονικό Ταχίνι στην καθημερινή σου διατροφή (είτε νηστεύεις ή όχι) και χάρισε στον οργανισμό σου έναν πραγματικό διατροφικό θησαυρό, που θα σε βοηθήσει να θωρακίσεις την υγεία σου!

READ more