Life’s Good: Η LG ανανεώνεται κι εκπέμπει αισιοδοξία, αυτό που χρειαζόμαστε πιο πολύ τώρα!

Σεπτέμβριος. Νέα σεζόν. Ανανέωση. Νέοι στόχοι. Αυτό το φθινόπωρο ή, για να είμαστε πιο σωστοί, από τα τέλη του περασμένου Αυγούστου, η LG Electronics έχει υιοθετήσει μια νέα κατεύθυνση, με σκοπό να εξελίξει τη visual identity της. Θέλει να επαναπροσδιοριστεί! Το brand θέλει να παρουσιάσει μια πιο δυναμική και νεανική εικόνα σε όλα τα αναλογικά και ψηφιακά σημεία επαφής με τους πελάτες. 

Life’s Good: Μια καμπάνια γεμάτη αισιοδοξία!

Η αρχή της ανανέωσης έγινε με την καμπάνια «Life’ s Good», η οποία σε πιστή μετάφραση σημαίνει: η ζωή είναι ωραία! Από τις 22 Αυγούστου. λοιπόν, η εταιρία «έντυσε» μερικά από τα πιο εμβληματικά κτίρια-ορόσημα σε κάθε γωνιά του κόσμου, όπως στο Ντουμπάι, το Λονδίνο, τη Νέα Υόρκη, το Βιετνάμ, τη Σεούλ, με καλοφτιαγμένες εικόνες και βίντεο, που «μαρτυρούν» τα ανανεωμένα visual της LG και υπογραμμίζουν τη φιλοσοφία και τις αξίες του brand. Ο στόχος; Να εξαλειφθεί αυτό το αίσθημα αβεβαιότητας και αστάθειας που έχουμε πια «παντρευτεί» όλοι σε παγκόσμιο επίπεδο, λόγω της πανδημίας του COVID19, και να μπουν μπροστά η αισιοδοξία, η θετική σκέψη και η αμοιβαία υποστήριξη.

Οι νέες αυτές διαφημίσεις της LG προβάλλονται μεταξύ άλλων στο Burj Khalifa του Ντουμπάι, το ψηλότερο κτίριο του κόσμου, στον ουρανοξύστη Landmark 81 στο Βιετνάμ, στις ψηφιακές διαφημιστικές πινακίδες της εταιρείας στην Times Square της Νέας Υόρκης και στο Piccadilly Circus του Λονδίνου, στην υπαίθρια οθόνη LED της LG στο Óvalo Gutiérrez στο Περού, στον πύργο KP στην Ινδία, καθώς και σε επιλεγμένους χώρους στη Νότια Κορέα. Η καμπάνια επεκτείνεται επίσης στα αγαπημένα κόκκινα διώροφα λεωφορεία του Λονδίνου, τα οποία σήμερα φέρουν το σλόγκαν Life’s Good της LG –οπτικά ανανεωμένο ως μέρος μιας καινοτόμου στρατηγικής επαναπροσδιορισμού της μάρκας.

Τα διαφημιστικά βίντεο παρουσιάζουν το «Πρόσωπο του Μέλλοντος», το χαμογελαστό πρόσωπο που σχηματίζεται από τα γράμματα «L» και «G», το οποίο επιδεικνύει μια σειρά από διαφορετικά συναισθήματα. Το βίντεο διαπνέεται επίσης από την πληθωρικότητα του LG Active Red, της τελευταίας προσθήκης στη βασική χρωματική παλέτα της εταιρείας.

Upgrade παντού!

Επιπλέον, η LG επεκτείνει την ψηφιακή της δέσμευση με νέους, παγκόσμιους πελάτες, προωθώντας την ευαισθητοποίηση της μάρκας μέσω των επίσημων καναλιών κοινωνικής δικτύωσης. Ξεκινώντας από τις 25 Αυγούστου, η εταιρεία εισήγαγε αποκλειστικές λειτουργίες, όπως το «LG Finger Heart Filter» και το «Life’s Good Sticker Package», προσαρμοσμένα για μεγάλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Instagram και το TikTok. Αυτά τα δημιουργικά στοιχεία, που είναι ελεύθερα διαθέσιμα σε όλους, αποτελούν μέρος του ευρύτερου σχεδίου της εταιρείας για την έναρξη μιας παγκόσμιας εκστρατείας συμμετοχής, συνδέοντας τους πελάτες με τη μάρκα της με νέους και συναρπαστικούς τρόπους.

Η εταιρεία σχεδιάζει επίσης να κυκλοφορήσει περιεχόμενο με διάφορους influencers και ταινίες μέσω των παγκόσμιων κοινωνικών καναλιών της LG, για να μεταφέρει το νόημα του Life’s Good και τις βασικές αξίες της μάρκας στους πελάτες πιο αυθεντικά. Η LG έχει συνεργαστεί με πολλούς influencers παγκόσμιου βεληνεκούς, οι οποίοι ενσαρκώνουν το πνεύμα των «γενναίων αισιόδοξων» και χαράζουν με αυτοπεποίθηση τους δικούς τους δρόμους, όπως η Αμερικανίδα τραγουδίστρια και ηθοποιός Willow Smith, ο Αυστραλός εθνικός κολυμβητής και τραγουδοποιός Cody Simpson και το μοντέλο Jenny Park από τη Νιγηρία και την Κορέα. Μέσω αυτών των σημαντικών συνεργασιών, η LG στοχεύει να ενισχύσει το μήνυμα Life’s Good, προωθώντας την έμπνευση και την ελπίδα μεταξύ των πελατών σε όλο τον κόσμο.

 

LG ή αλλιώς μια έξυπνη εταιρία λύσεων

Τον Ιούλιο, η LG εξέφρασε το όραμά της να μετατραπεί σε μια «έξυπνη εταιρεία λύσεων», που μπορεί να συνδέσει και να επεκτείνει τις διαφορετικές εμπειρίες των πελατών και έκτοτε πραγματοποιεί σταθερά τις δραστηριότητες επαναπροσδιορισμού της μάρκας της σε διάφορα σημεία επαφής με τους πελάτες, ως μια από τις σημαντικότερες στρατηγικές της.

«Η LG έχει δεσμευτεί να επικοινωνεί ενεργά και να παρέχει καινοτόμες εμπειρίες στους πελάτες που εξελίσσονται διαρκώς, αναγνωρίζοντας τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών», δήλωσε ο Lee Jeong-seok, επικεφαλής του Παγκόσμιου Κέντρου Μάρκετινγκ της LG Electronics. «Στόχος μας είναι να ενισχύσουμε την επικοινωνία μας με τους πελάτες, μοιραζόμενοι με ειλικρίνεια τη βασική μας αξία και το μήνυμα του Life’s Good. Ένα μήνυμα γεμάτο αισιοδοξία, που θα παραδοθεί στους πελάτες σε όλο τον κόσμο σε διάφορα σημεία επαφής μαζί τους».

Μάθε περισσότερα σχετικά με την καμπάνια Life’s Good της LG εδώ.