Η Ikea “κλείνει το μάτι” στους πελάτες της μέσα από τη νέα διαφήμισή της

Ok, διαβάζοντας αυτό το κείμενο θα αντιληφθείς πως δεν πρόκειται για ένα αμιγώς “διακοσμητικό” ζήτημα, αλλά αφορά έναν από τους κολοσσούς του παγκόσμιου design! Βλέπεις, η σουηδική αυτοκρατορία Ikea, ίσως το πιο διάσημο brand όλου του κόσμου στον τομέα του σπιτιού, αποφάσισε να κυκλοφορήσει μια διαφήμιση εντελώς διαφορετική από ό,τι μας έχει συνηθίσει έως τώρα! Το έπιπλο για το οποίο γίνεται ντόρος αυτές τις ημέρες είναι η βρεφική κούνια SUNDVIK, η οποία λανσάρεται με την πιο ευφάνταστη ιδέα που θα μπορούσε ποτέ να σκεφτεί το marketing department οποιασδήποτε εταιρίας! Ανοίγοντας, λοιπόν, τη σελίδα του εκάστοτε περιοδικού στο οποίο έχει καταχωρηθεί η εν λόγω έντυπη διαφήμιση, οι αναγνώστες καλούνται από την Ikea να… ουρήσουν πάνω στη σελίδα! Ο λόγος; Ακολουθώντας τις οδηγίες και κάνοντας αυτό που “προστάζει” η διαφήμιση, μια μεγάλη προσφορά αποκαλύπτεται στον αναγνώστη, αλλά μόνο αν είναι γυναίκα και βρίσκεται σε κατάσταση εγκυμοσύνης! Και κάπου εδώ, κάποιοι advertisers, σε κάποιο μέρος της γης, σκίζουν τα πτυχία τους

Ως άλλο “τεστ εγκυμοσύνης”, το διαφημιστικό τρικ της Ikea, χρησιμοποιώντας την ίδια τεχνολογία με την οποία κατασκευάζονται τα τεστ του εμπορίου, κρύβει καλά μια… χαρμόσυνη οικονομική προσφορά που αφορά τη μέλλουσα μητέρα, η οποία πρόκειται να προμηθευτεί τη stylish μωρουδιακή κούνια! Για την πραγματοποίηση αυτού του project, η σουηδική εταιρία συνεργάστηκε με το διαφημιστικό πρακτορείο Åkestam Holst της Στοκχόλμης και την εταιρία ερευνών Mercene Labs, προκειμένου να αναπτύξουν τόσο το ιδιαίτερο concept, όσο και την τεχνολογία πάνω στην οποία βασίστηκε όλη η ιδέα. Πάντως, παρ’ ό,τι η διαφήμιση μοιάζει να αναφέρεται αποκλειστικά στις εγκυμονούσες γυναίκες, στην πραγματικότητα στόχος της είναι να επικοινωνήσει την κάρτα Ikea Family για τα μέλη της.

Στις φωτογραφίες και το βίντεο που ακολουθούν μπορείς να δεις τη διαφήμιση!

Read More

And More