Site icon TLIFE

London Holiday Special: Είναι οι φετινές βιτρίνες του Harrods το πιο instagrammable αξιοθέατο του Λονδίνου;

Οι ετοιμασίες για τα Χριστούγεννα δεν έχουν αρχίσει απλώς, αλλά πλέον μπορούμε να πούμε με ασφάλεια πως βρίσκονται και στα τελευταία στάδιά τους. Αυτό σημαίνει πως σχεδόν όλα τα σπίτια έχουν στολιστεί, όλα τα ταξιδιωτικά εισιτήρια έχουν κλειστεί, όλα τα ρεβεγιόν έχουν προγραμματιστεί και φυσικά όλοι οι δρόμοι, οι πλατείες και τα καταστήματα έχουν φωταγωγηθεί πλήρως, κάνοντας την πόλη να λαμποκοπάει, σαν να της πέταξες οκτώ τόνους χρυσόσκονης! Αν, όμως, νομίζεις ότι η Αθήνα είναι φορτωμένη με στολίδια, πού να δεις τι συμβαίνει στο Λονδίνο! Από την άλλη, βέβαια, το Λονδίνο τα Χριστούγεννα είναι must, χάρη στην φαντασμαγορική εικόνα που αποκτά κάθε χρόνο. Και φυσικά, το πιο εμβληματικό στοιχείο του είναι το iconic πολυκατάστημα Harrods, που “κλέβει” πάντοτε τις εντυπώσεις με τις ευρηματικές, πολυτελείς, παραμυθένιες και contemporary βιτρίνες του!

Τι στήθηκε, λοιπόν, φέτος στις πολυάριθμες προθήκες του Harrods; Πώς διαμορφώθηκαν οι πιο διάσημες χριστουγεννιάτικες βιτρίνες του κόσμου; Το θέμα που επιλέχθηκε ονομάστηκε Fantastica και εξαπλώθηκε σε όλες τις γυάλινες προσόψεις του καταστήματος, ώστε να είναι ορατό από κάθε οπτική γωνία και να γεμίζει χαρά και χριστουγεννιάτικη μαγεία τους περαστικούς Londoners! Μάλιστα, κάθε βιτρίνα αντιπροσωπεύει και μια διαφορετική “ιεροτελεστία” των Χριστουγέννων, όπως το άνοιγμα των δώρων, το παραδοσιακό (για την Αγγλία) χριστουγεννιάτικο μήνυμα της Βασίλισσας Ελισάβετ, το γεύμα των Χριστουγέννων και τα πάρτι της βραδιάς!

Κάπως έτσι, η βιτρίνα 19 έχει τον τίτλο “Unwrap the day with Bottega Veneta” και φιλοδοξεί να εμπνεύσει το κοινό για την στιλάτη λίστα δώρων του με την βοήθεια του οίκου Bottega Veneta, ενώ η βιτρίνα 18 ονομάστηκε “ The Harrods Feast”, παρουσιάζοντας ένα τεράστιο χριστουγεννιάτικο γεύμα από το τμήμα Food Halls. Παρομοίως, η παιδική βιτρίνα 17 λέγεται “Harrods is Oh So Sweet” και περιλαμβάνει τις πιο γλυκές λιχουδιές των γιορτών και η βιτρίνα 9 με τον τίτλο “The Dolce & Gabbana Leftover Fridge” διαμορφώθηκε ως… απομεινάρια ενός λαχταριστού γεύματος από τον ιταλικό οίκο μόδας!

Πίσω από αυτό τον φαντασμαγορικό σχεδιασμό του Harrods κρύβεται το Department of Surprise and Delight, που δεν είναι άλλο από το εξειδικευμένο τμήμα στολισμού του πολυκαταστήματος. Μάλιστα, πέρα από τις πολυτελείς και ευφάνταστες βιτρίνες, η δημιουργική ομάδα σχεδιάζει και μια σειρά από in house δραστηριότητες, όπως μπαλέτο και συναυλίες, που θα φέρουν όλη την μαγεία των Χριστουγέννων στο κατάστημα.

Όπως τονίζει ο Creative Visual Director του Harrods, Alex Wells-Greco: “Η ευκαιρία που μας δόθηκε να δημιουργήσουμε έναν θεατράλε κόσμο μετατράπηκε σε κάτι πραγματικά μαγικό” και συνεχίζει: “Ως ειδικοί στο εξαιρετικό και δημιουργοί της μαγείας, είναι δουλειά μας να παρασύρουμε τους πελάτες μας σε ένα ταξίδι που διεγείρει την φαντασία τους. Η πολυτέλεια είναι μια ιστορία, πλούσια νοήματος, συναισθημάτων και στιγμών, και αισθάνομαι πως η Fantastica πραγματικά αγγίζει την κορυφή της αισθητηριακής αφήγησης”.

© 2024 tlife.gr