Heyday flagship store: Είναι αυτό το πιο εντυπωσιακό δερματολογικό ινστιτούτο που έχεις δει ποτέ;

Heyday flagship store: Είναι αυτό το πιο εντυπωσιακό δερματολογικό ινστιτούτο που έχεις δει ποτέ; | tlife.gr

Όταν σκέφτεσαι το ραντεβού σου σε ένα ιατρικό γραφείο, σίγουρα στο μυαλό σου έρχεται μια αρκετά απρόσωπη και αποστειρωμένη εικόνα, ανεξάρτητα από την ειδικότητα του γιατρού που επισκέπτεσαι. Υπάρχει, όμως, και ένα δερματολογικό ινστιτούτο το οποίο δεν μοιάζει με κανένα άλλο και ακούει στο όνομα Heyday! Βλέπεις, το νεοϋορκέζικο ιατρείο- skincare brand αποφάσισε να λειτουργήσει το πρώτο flagship store του στο L.A. και ο χώρος που ετοίμασε για τους επισκέπτες και θεραπευόμενους είναι ό,τι πιο in style έχεις δει τον τελευταίο καιρό –εντάξει, δεν ξεχνάμε ποτέ το flagship store της Glossier στη Νέα Υόρκη!

Στόχος της εταιρίας Heyday, η οποία δημιουργεί custom-made δερματολογικά προϊόντα, είναι να κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται καλά… στο δέρμα που κατοικούν. Ακριβώς την ίδια αίσθηση και coolness, όμως, θέλησε να εισάγει στον ολοκαίνουριο χώρο της στην Νότια Καλιφόρνια. Μάλιστα, επειδή είναι το πρώτο κατάστημα που ανοίγει τις πόρτες του εκτός Νέας Υόρκης, η σχεδιάστρια του flagship store, Madeline Hemingway, αποφάσισε να μετουσιώσει στο interior design τα χρώματα και τα στοιχεία της συγκεκριμένης τοπογραφίας. “Θέλησα να χρησιμοποιήσω σκουρόχρωμες neutral αποχρώσεις που ταιριάζουν στην αισθητική του brand και να ‘παίξω’ με χαρακτηριστικά στοιχεία του Los Angeles” λέει η designer και συνεχίζει: “Χρησιμοποιώντας χρώματα και υφές, όπως το ανοιχτόχρωμο πράσινο στις κουρτίνες των δωματίων περιποίησης και το ‘ηλιοκαμένο’ χρώμα της άμμου στα δωμάτια, ήλπιζα να δημιουργηθεί ένας φιλόξενος και χαλαρωτικός χώρος για μια περιποίηση προσώπου”.

Το πρώτο πράγμα που αντικρίζει ο επισκέπτης είναι η εντυπωσιακή ρεσεψιόν, που παρά τον έντονο χρωματικό κόσμο της είναι ένα σημείο “ζεστό” και θελκτικό. “Φέραμε τα χρώματα της ερήμου στον χώρο για να τονίσουμε μερικά από τα φυσικά στοιχεία της Καλιφόρνια” λέει η designer. Και επειδή ο σκοπός ήταν κάθε επισκέπτης που έρχεται για πρώτη φορά να νιώσει άνετα, η διαμόρφωση του φουαγιέ επιλέχθηκε να είναι cool, gender-neutral και χαλαρωτικός, χωρίς να προκαλεί ανασφάλεια, όπως θα μπορούσε να γίνει σε ένα υπερπολυτελές σπα.

READ more