Ο Ευάγγελος Μιχέλης αποσπά τρία βραβεία στην διοργάνωση Commercial Interiors Awards 2019!

Σε τρεις διαφορετικές κατηγορίες κατάφερε να διακριθεί ο interior designer Ευάγγελος Μιχέλης (https://www.instagram.com/vmichelis/) στην ετήσια διοργάνωση Commercial Interiors Awards 2019, αποσπώντας τρία βραβεία στην τελετή απονομής που πραγματοποιήθηκε στις 13 Φεβρουαρίου. Ο διάσημος σχεδιαστής εσωτερικών χώρων βραβεύτηκε στις κατηγορίες Best Office Interior Award για την διαμόρφωση των εταιριών Amuse Concept Events και BNI GREECE, καθώς και Best Interior – Hotel για την υψηλή αισθητική παρέμβαση που πέτυχε στον boutique ξενώνα The Frogs Guest House.

Ο θεσμός των Commercial Interiors Awards, που βραβεύει σε ετήσια βάση τα καλύτερα έργα αρχιτεκτονικής και διακόσμησης, αποδεικνύοντας την αξία της επένδυσης στην αισθητική των εμπορικών χώρων, απένειμε το χάλκινο βραβείο της κατηγορίας Hospitalty στον Ευάγγελο Μιχέλη (http://vmichelis.com/) για τον σχεδιασμό του The Frogs Guest House, ενώ στην κατηγορία Workplace ο designer κατέκτησε δύο χάλκινα βραβεία για την δουλειά του στις επιχειρήσεις Amuse Concept Events και BNI GREECE.

 

Λίγα λόγια για τις βραβευμένες δουλειές του Ευάγγελου Μιχέλη:

The Frogs Guest House


Για την αισθητική διαμόρφωση του ξενώνα The Frogs Guest House, που βρίσκεται στην οδό Αριστοφάνους (από όπου προκύπτει και ο τίτλος του σε ένα λογοπαίγνιο με την κωμωδία “Βάτραχοι” του Αριστοφάνη), το δημιουργικό γραφείο του Ευάγγελου Μιχέλη επέλεξε να διατηρήσει την θεατρικότητα και την ελληνικότητα που προέκυπτε από το όνομα και την περιοχή. Κάπως έτσι, οι παστέλ αποχρώσεις που συνταιριάζονται με το πράσινο της ελιάς και τα χρώματα της ελληνικής παράδοσης, τα σύμβολα όπως τα ακροκέραμα, τα εντυπωσιακά prints, αλλά και υλικά που με διακριτικό και συνειρμικά άμεσο τρόπο συνδέονται με την Ελλάδα ολοκληρώνουν την τελική εικόνα των εσωτερικών χώρων.

 

Amuse Concept Events


Ως μια εταιρία μάρκετινγκ και εκδηλώσεων, η Amuse Concept Events απαιτούσε στον χώρο της τόσο ένα έντονα επαγγελματικό προφίλ, όσο και την σύνδεση με την δημιουργικότητα και την επικοινωνιακή χροιά της επιχείρησης. Έτσι, το διακοσμητικό γραφείο του Ευάγγελου Μιχέλη χρησιμοποίησε εκτενώς το πορτοκαλί που αποτελεί εταιρικό χρώμα, επενδύοντας με αυτό το μεγαλύτερο μέρος του interior, και συνδυάζοντάς το με το ενεργειακό φως του κίτρινου και την παθιασμένη ζεστασιά του κόκκινου, για να γεμίσει τους χώρους με θετική αύρα και αισιοδοξία. Ταυτόχρονα, με το στοιχείο της φύσης να επικρατεί στις εκτάσεις της εταιρίας, ο σχεδιαστής θέλησε να θέσει τις βάσεις για την καλή ψυχολογία τόσο των εργαζομένων, όσο και των επισκεπτών. Την ίδια στιγμή, τα φυτά και η βλάστηση προσδίδουν πολυτέλεια στον χώρο και συνδυαστικά με την εξελιγμένη τεχνολογία, που χρησιμοποιείται στις εγκαταστάσεις, δίνουν δημιουργική ώθηση, σε μια αντιστοιχία της άνθισης με τις παραγωγικές ιδέες.

 

BNI GREECE

Για την εταιρία BNI που προάγει το σύστημα της επιχειρηματικής και επαγγελματικής δικτύωσης, ο Ευάγγελος Μιχέλης θέλησε να εκμεταλλευτεί τα εννοιολογικά στοιχεία που την χαρακτηρίζουν και να δουλέψει με τις ιδέες του δικτύου και της συνδεσιμότητας. Έτσι, ξεκινώντας από το βαθύ μπορντό, που είναι το χαρακτηριστικό εταιρικό χρώμα, προχώρησε στην επένδυση του χώρου με το Castaing blue, την εμβληματική απόχρωση που ταυτίστηκε με την κορυφαία Γαλλίδα διακοσμήτρια του 20ου αιώνα, Madeleine Castaing, η οποία αποτέλεσε και πηγή έμπνευσης για τον interior designer στην διακόσμηση του χώρου. Από εκεί, παίζοντας με την διαφάνεια, προχώρησε στην διαμόρφωση ενός πολυμορφικού χώρου εκπαίδευσης που εύκολα μετατρέπεται σε meeting room ή αίθουσα εκδηλώσεων, και διέπεται από την αίσθηση της σπιτικής ζεστασιάς. Αυτή η αισθητική γραμμή, άλλωστε, συνεχίζεται σε όλη την έκταση της εταιρίας, όπου το vintage mix n’ match συναντά τις homey προδιαγραφές ενός cozy χώρου που έχει διανθιστεί με τις ρομαντικές λεπτομέρειες του νεοκλασσικισμού.

Read More

And More