Site icon TLIFE

Ο technicolor κόσμος που στήθηκε στο νέο pop-up κατάστημα της Louis Vuitton στο Μαϊάμι!

Η πορεία του “The new Louis Vuitton man”, δηλαδή του κονσεπτικού άνδρα που “γεννήθηκε” για την καμπάνια της νέας συλλογής ανδρικών ρούχων του κορυφαίου γαλλικού οίκου μόδας για την σεζόν SS ’19, συνεχίζει… την επέλασή του στα καταστήματα του διάσημου brand! Βλέπεις, μετά το πελώριο ολογραφικό artwork που στήθηκε στην boutique της 5th Avenue στην Νέα Υόρκη, αλλά και το αντίστοιχο γλυπτό που φιγουράρει στο κατάστημα του Harajuku στο Τόκιο, το project βρίσκει τώρα την συνέχειά του στο interior design του ολοκαίνουριου pop-up store του οίκου στο Μαϊάμι! Ο “νέος άνδρας της Louis Vuitton” είναι μέρος του concept που εμπνεύστηκε ο artistic director του οίκου, Virgil Abloh, για το λανσάρισμα της νέας ανδρικής σειράς ρούχων για την άνοιξη και το καλοκαίρι και κοσμεί πλέον τα μεγαλύτερα καταστήματα της εταιρίας!

Το πολύχρωμο πορτρέτο με τις έντονες αποχρώσεις αποτελεί μέρος και του νέου pop-up store στο Μαϊάμι, ως αναφορά στο ντεμπούτο της νέας ανδρικής συλλογής και οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να το περιεργάζονται έως τις 10 Φεβρουαρίου. Η εντυπωσιακή μορφή φιγουράρει πλάι στη νέα ready-to-wear κολεξιόν, τα αξεσουάρ και τα δερμάτινα είδη, που έχουν αντλήσει έμπνευση από την κινηματογραφική ταινία του 1939, “Ο μάγος του Οζ”.

© 2024 tlife.gr