Site icon TLIFE

Σε λίγο καιρό θα αγοράζεις τα έπιπλα και τα διακοσμητικά σου από… το Instagram!

Τέλεια νέα για τους πανταχού σχεδιαστές, αλλά και τους λάτρεις followers τους, αφού το Instagram υποσχέθηκε πως πολύ σύντομα θα δημιουργηθεί η υπηρεσία απευθείας αγοράς των προϊόντων των designers, μέσω της πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης! Μάλιστα, η ανακοίνωση έγινε από το Διευθυντή Σχεδιασμού του Instagram, Ian Spalter, κατά τη διάρκεια του περασμένου Milan Design Week! Ο ίδιος συζήτησε τα μελλοντικά πλάνα του Instagram στο πλαίσιο ημερίδας που φιλοξενήθηκε από το κορυφαίο διαδικτυακό περιοδικό για το design και την αρχιτεκτονική, Dezeen. “Θα ήθελα πολύ να δω το Instagram να γίνεται μια δίοδος για τις μικρότερες επιχειρήσεις, ώστε να γίνουν πιο επιτυχημένες” δήλωσε ο Spalter και συνέχισε: “Πιστεύω πως αυτό θα ήταν μια μεγάλη ευκαιρία”.

Τα τελευταία δύο χρόνια, το Instagram έχει εισάγει την υπηρεσία αγορών στην πλατφόρμα του, δίνοντας τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να τοποθετούν tags στα προϊόντα τους με πληροφορίες για τις τιμές τους, τα οποία οι χρήστες του μέσου μπορούν να πατήσουν για να αγοράσουν τα προϊόντα που επιθυμούν. Ωστόσο, το Instagram μέχρι τώρα τους παραπέμπει στο site της εκάστοτε εταιρίας και το δικό της προσωπικό eshop, προκειμένου να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους. Επιπλέον, παρ’ ό,τι η υπηρεσία ήταν αρχικά διαθέσιμη μονάχα για επιλεγμένες και μεγάλες εμπορικές εταιρίες, με τον καιρό εισάχθηκαν σε αυτή και μικρότερα σχεδιαστικά brands, εφόσον διαθέτουν επαγγελματικό λογαριασμό στο Instagram για τις επιχειρήσεις τους.

Εκείνο που επεσήμανε ο Διευθυντής Σχεδιασμού, Ian Spalter, είναι πως κάποια στιγμή οι χρήστες του Instagram θα έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν απευθείας μέσω της εφαρμογής, σε αντίθεση με την τωρινή διαδικασία παραπομπής στον ιστότοπο της κάθε επιχείρησης. “Είναι μια νέα εποχή με την οποία πειραματιζόμαστε για να δούμε πώς θα εξελιχθεί. Πιστεύω πως το Instagram είναι το τέλειο μέρος για να μάθει κανείς τα προϊόντα μέσα σε ένα πλαίσιο. Είναι σαν τρόπος ζωής, γιατί βλέπεις πώς ένα αντικείμενο ‘στέκεται’ και αλληλεπιδρά, αντίθετα με ένα ‘στεγνό’ κατάλογο. Επομένως, είναι ένα πεδίο που συνεχίζουμε να εξελίσσουμε” επισημαίνει ο ίδιος.

© 2024 tlife.gr