Η… επέλαση των neon lights και του φουτουρισμού στο τελευταίο show του οίκου Prada

Η… επέλαση των neon lights και του φουτουρισμού στο τελευταίο show του οίκου Prada | tlife.gr

Ακόμη μια φορά ο κορυφαίος ιταλικός οίκος μόδας Prada κατάφερε να κερδίσει τις εντυπώσεις με τη νέα συλλογή ανδρικών ρούχων για τη σεζόν Spring Summer 2019, που παρουσιάστηκε την περασμένη εβδομάδα στο Μιλάνο και σε έναν από τους εμβληματικούς χώρους που ανήκουν στο brand, το κτίριο Via Fogazzaro. Μάλιστα, για τις ανάγκες διαμόρφωσης του catwalk “επιστρατεύτηκε” η ομάδα AMO που αποτελεί συγκεκριμένα το ερευνητικό και σχεδιαστικό studio της εταιρίας OMA. Το αποτέλεσμα ήταν ένας οπτικός θρίαμβος, μιας και ο χώρος του show μεταμορφώθηκε σε ένα αρχιτεκτονικό πεδίο που κατάφερε να θέσει την βασική δυναμική για τη συνολική παρουσίαση της νέας collection!

Η σχεδιαστική ομάδα AMO που αποτελεί για χρόνια βασικό συνεργάτη του οίκου, αποφάσισε να δημιουργήσει ένα “πλέγμα” βασισμένο στο καρτεσιανό σύστημα συντεταγμένων. Μέσα από αυτή τη “στοίχιση” οριοθετήθηκαν οι χώροι των θεατών, αλλά και οι τέσσερις διάδρομοι των catwalks. Οι θεατές κλήθηκαν να καθίσουν σε διάφανα φουσκωτά σκαμπό Verner Panton, που επιλέχθηκαν από κοινού από τα δύο brands, ώστε να δώσουν μία “contemporary χροιά, ελαφρότητα και διαφάνεια” στην εικόνα του χώρου.

Με τις γεωμετρικές και μαθηματικές αναφορές διάσπαρτες σε κάθε σημείο της αίθουσας, η AMO θέλησε να “χορογραφήσει” την παρέλαση των μοντέλων, θεσπίζοντας με ακρίβεια τις θέσεις στις οποίες έπρεπε να βρίσκονται και τις οποίες θα καταλάμβαναν κατά τη διάρκεια του show. Επιπλέον, πριν την έναρξη της παρουσίασης, ο χώρος παρέμεινε φωτισμένος σε ροζ απόχρωση, με τα κυβιστικά σκαμπό Panton να μοιάζουν με δεσμίδες φωτός, παρ’ ό,τι στην πραγματικότητα ήταν… ετερόφωτα και μάλιστα η πηγή ήταν τα neon lights που κοσμούσαν την αίθουσα.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Prada συνεργάστηκε με τη σχεδιαστική εταιρία OMA, μιας και η συνεργασία τους είναι πολύχρονη. Μάλιστα, η OMA ήταν υπεύθυνη τόσο για τα εφηβικά “υπνοδωμάτια” της ready-to-wear συλλογής για τη σεζόν FW του 2017, αλλά και για το σουρεαλιστικό “εργοτάξιο” που στήθηκε για την ανδρική συλλογή FW 2018.

READ more