Survivor – Ευρυδίκη Παπαδοπούλου: Ξεσπά η αδερφή της κατά του Βαλάντη – «Να μάθεις τι σημαίνει ανθρωπιά»

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Το βράδυ της Κυριακής 17/1 στο επεισόδιο του Survivor, είδαμε ένα απίστευτο περιστατικό ανάμεσα στον Βαλάντη και την Ευρυδίκη Παπαδοπούλου.

Τη στιγμή που οι διάσημοι ψήφιζαν τον πρώτο υποψήφιο προς αποχώρηση, ο Βαλάντης είπε κάτι στην Ευρυδίκη Παπαδοπούλου που την έκανε να ξεσπάσει σε κλάματα.

Συγκεκριμένα, ο Βαλάντης αναφέρθηκε στο πρόβλημα υγείας αντιμετώπισε η συμπαίκτριά του στο παρελθόν και για αυτό η ίδια αντέδρασε έτσι. Οι παίκτες στην ομάδα των Διασήμων έγιναν έξαλλοι με το σχόλιο του Βαλάντη, ενώ το γεγονός σχολιάστηκε και από πολλούς στα social media.

Μεταξύ αυτών και η αδερφή της Ευρυδίκης Παπαδοπούλου, Βάγια, η οποία ξέσπασε κατά του Βαλάντη με μια ανάρτηση της στο Facebook.

«Ήταν από πριν άνθρωπος, δεν χρειαζόταν τον καρκίνο να της μάθει να είναι. Μακάρι να μάθεις και εσύ κάποτε τι σημαίνει ανθρωπιά, χωρίς να χρειαστεί να αρρωστήσεις», έγραψε η αδερφή της Ευρυδίκης Παπαδοπούλου.

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164