Αν θέλεις γλυκό, προτίμησε σοκολάτα αντί για γλυκίσματα – Θωρακίζει την καρδιά

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά
Η νέα βρετανική αυτή έρευνα έρχεται να προστεθεί στις δεκάδες άλλες που έχουν γίνει παγκοσμίως για τα οφέλη της “γλυκείας αμαρτίας” και οι οποίες είχαν παρεμφερή συμπεράσματα.
Επιστήμονες από την ιατρική σχολή του πανεπιστημίου του Norwich, αξιολόγησαν τα αποτελέσματα 42 προηγούμενων άλλων ερευνών και κλινικών δοκιμών για τη σοκολάτα, που αφορούσαν 1.300 άτομα.

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164