Άνδρας ανέβηκε στο γλυπτό στην Ομόνοια και απειλεί να πέσει

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Συναγερμός σήμανε νωρίς το πρωί της Πέμπτης (20.12.2018) στην Ομόνοια. Άνδρας σκαρφάλωσε στο γλυπτό και απείλησε πως θα πέσει.
Ήταν λίγο πριν από τις 09:00 το πρωί όταν, για άγνωστο ακόμα λόγο, ο άνδρας σκαρφάλωσε σχεδόν έως το μέσο του γλυπτού που βρίσκεται στην πλατεία… Διάβασε όλες τις εξελίξεις, στο Newsit

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164