Συναγερμός σήμανε νωρίς το πρωί της Πέμπτης (20.12.2018) στην Ομόνοια. Άνδρας σκαρφάλωσε στο γλυπτό και απείλησε πως θα πέσει.
Ήταν λίγο πριν από τις 09:00 το πρωί όταν, για άγνωστο ακόμα λόγο, ο άνδρας σκαρφάλωσε σχεδόν έως το μέσο του γλυπτού που βρίσκεται στην πλατεία… Διάβασε όλες τις εξελίξεις, στο Newsit
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
