Site icon TLIFE

Άνδρας ανέβηκε στο γλυπτό στην Ομόνοια και απειλεί να πέσει

Συναγερμός σήμανε νωρίς το πρωί της Πέμπτης (20.12.2018) στην Ομόνοια. Άνδρας σκαρφάλωσε στο γλυπτό και απείλησε πως θα πέσει.
Ήταν λίγο πριν από τις 09:00 το πρωί όταν, για άγνωστο ακόμα λόγο, ο άνδρας σκαρφάλωσε σχεδόν έως το μέσο του γλυπτού που βρίσκεται στην πλατεία… Διάβασε όλες τις εξελίξεις, στο Newsit

© 2026 tlife.gr