Η Αθήνα έχει δρομολογήσει ήδη την απέλαση δύο Ρώσων διπλωματών από την Ελλάδα, αλλά και την απαγόρευση εισόδου στη χώρα άλλων δύο. Ουσιαστικά η υπηρεσίες της χώρας μας καταγγέλλουν τη Μόσχα για προσπάθεια παρέμβασης σε εθνικά θέματα και αφήνουν να εννοηθεί ότι μόνο για διπλωματική συμπεριφορά δεν πρόκειται αλλά για δράση πρακτόρων.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
