Αποδοκίμασαν την Όλγα Γεροβασίλη στο ΑΤ Ομόνοιας – Μητσοτάκης: “Περιμένουν να καεί αστυνομικός για να ευαισθητοποιηθούν” – video

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

«Έχετε και μούτρα και εμφανιζόσαστε! Ανίκανοι άνθρωποι! Επικίνδυνοι» ακούστηκε να φωνάζει ένας από τους συγκεντρωμένους έξω από το ΑΤ Ομόνοιας, μόλις εμφανίστηκε εκεί η Όλγα Γεροβασίλη. Διάβασε τι συνέβη και δες φωτογραφίες και βίντεο, στο Newsit

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164