“Καλή χρονιά” με απόδραση είπαν δυο κρατούμενοι στις φυλακές Κορυδαλλού με αποτέλεσμα να σημάνει συναγερμός!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι το βράδυ της Πρωτοχρονιάς, οι δυο κρατούμενοι, αλβανικής καταγωγής, κατάφεραν να κόψουν τα κάγκελα από τα κελιά τους στην πτέρυγα Δ’ των φυλακών. Διάβασε λεπτομέρειες στο Newsit
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
