Δάκρυσε η Χριστίνα Λαμπίρη στην τελευταία εκπομπή του Excellent!

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Με το παραμύθι της Χιονάτης και το φινάλε του γνωστού παραμυθιού ξεκίνησε το τελευταίο Excellent. Η Χριστίνα Λαμπίρη δεν μπόρεσε να συγκρατήσει τα δάκρυά της.

“Όταν βρίσκεσαι κάπου 11 μήνες και δεν συνεχίζεται η συνεργασία είναι σαν το μπάρκο ναυτικού που πάει 11 μήνες και θαλασσοπνίγεται και μετά επιστρέφει στο λιμάνι του. Είναι μεταφορικές οι έννοιες, απλώς οι 11 μήνες αυτό μου κάνουν κάπως. Ήταν ένα ταξίδι υπέροχο, συναρπαστικό, με τα κύματα, με τη γαλήνη του, ότι ακριβώς πρέπει να περιλαμβάνει ένα ταξίδι για να έχει ενδιαφέρον και να το θυμάσαι δυνατά”, είπε η παρουσιάστρια φανερά συγκινημένη.

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164