Μια δασκάλα που αποφάσισε να… «σκοτώσει» τον Άγιο Βασίλη απολύθηκε από το σχολείο που δούλευε καθώς οι μαθητές της ήταν απαρηγόρητοι μετά την αποκάλυψη της αλήθειας.
Συγκεκριμένα η αναπληρώτρια δασκάλα φέρεται να απολύθηκε από ένα δημοτικό σχολείο του Νιού Τζέρσι, όπου εργαζόταν, γιατί είπε στους μαθητές της ότι δεν υπάρχει ο Άγιος Βασίλης.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Διάβασε τθ συνέβη στο Newsit
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
