Μια ιδιαίτερα φορτισμένη συναισθηματικά ημέρα είναι η σημερινή για τη Δέσποινα Μοιραράκη, καθώς συμπληρώνονται τέσσερα χρόνια από τον θάνατο του συζύγου της, Γιάννη Κοντούλη.
Η Δέσποινα Μοιραράκη, το μεσημέρι της Τετάρτης 24 Ιουνίου προχώρησε σε μια συγκινητική ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τιμώντας τη μνήμη του ανθρώπου με τον οποίο μοιράστηκε σημαντικές στιγμές της ζωής της.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Συγκεκριμένα, η επιχειρηματίας δημοσίευσε μια φωτογραφία του συζύγου της, συνοδεύοντάς τη με λόγια αγάπης και νοσταλγίας, εκφράζοντας την ευγνωμοσύνη της για όσα έζησαν όσα χρόνια παρέμειναν μαζί.
«24/6/2022 Η Άγκυρα ξέσυρε! Αείμνηστε Ναύαρχε, θα σε αγαπώ και θα σε τιμώ για πάντα στη ζωή μου. Συνέχισε να με προστατεύεις και να με καθοδηγείς….Σε ευχαριστώ για όσα έζησα μαζί σου», έγραψε στην ανάρτησή της η Δέσποινα Μοιραράκη.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Despina Miraraki (@despina_miraraki)
Υπενθυμίζεται ότι ο Γιάννης Κοντούλης έφυγε από τη ζωή στις 24 Ιουνίου 2022, ύστερα από πολύχρονη μάχη με τον καρκίνο.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ