Η Δήμητρα Βαμβακούση έχει κάθε λόγο να χαμογελά, καθώς πρόσθεσε ακόμη μία σημαντική επιτυχία στη ζωή της.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η πρώην παίκτρια του Survivor ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών και θέλησε να μοιραστεί το ευχάριστο νέο με τους διαδικτυακούς της φίλους στο Instagram.
Συγκεκριμένα, η σύζυγος του Γιώργου Αγγελόπουλου δημοσίευσε μια σειρά από φωτογραφίες, στις οποίες ποζάρει κρατώντας το πτυχίο της, έχοντας στο πλευρό της αγαπημένα της πρόσωπα.
«Eνα μεταπτυχιακό γύρω από την ηθική, τη δικαιοσύνη και την ευζωία και τη σχέση ανθρώπου ζώων και κόσμου. Δεν ήταν απλώς ένας τίτλος σπουδών, ήταν μια διαδρομή που με έκανε να δω με περισσότερη ευαισθησία τη σχέση μας με τον κόσμο γύρω μας. Ευγνώμων για όσα έμαθα, για όσους με στήριξαν και για όλα όσα ανθίζουν όταν δεν τα παρατάς», έγραψε στην ανάρτησή της η Δήμητρα Βαμβακούση.
Δες τις φωτογραφίες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
