Δημήτρης Κόκοτας: Βγήκε από τη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας – Τα νεότερα για την υγεία του

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Ευχάριστα φαίνεται πως είναι τα νέα για τον Δημήτρη Κόκοτα, καθώς δυο μήνες μετά το εγκεφαλικό επεισόδιο και τις ανακοπές καρδιάς που υπέστη, βγήκε από τελικά από τη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.

Η αδελφή του τραγουδιστή, Έλλη Κόκοτα μίλησε στην εκπομπή Super Κατερίνα, και αποκάλυψε ότι ο Δημήτρης Κόκοτας νοσηλεύεται πλέον στη Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας, ενώ εμφανίστηκε να είναι συγκρατημένα αισιόδοξη.

«Περιμένουμε τα καλύτερα. Δε μπορώ να σας πω κάτι, απλά περιμένουμε τα καλύτερα. Τον βλέπω καθημερινά. Έχει βγει από τη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας κι έχει μπει στη Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας» ανέφερε η Έλλη Κόκοτα.

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164