Δύσκολες ώρες περνά η Θωμαή Απέργη, καθώς η ίδια και η οικογένειά της θρηνούν την απώλεια ενός αγαπημένου προσώπου.
Η τραγουδίστρια γνωστοποίησε το δυσάρεστο γεγονός το μεσημέρι της Τρίτης 23 Ιουνίου, μέσα από μια συγκινητική ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, όπου μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς της φίλους τα συναισθήματά της.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η ίδια αποχαιρέτησε τον θείο της Γιώργο, αναφερόμενη στη σημαντική θέση που είχε στη ζωή της και στην οικογένειά της. Παράλληλα, μίλησε για τη δύναμη των ανθρώπινων σχέσεων και το πόσο απρόβλεπτη μπορεί να γίνει η ζωή.
«Σήμερα αποχαιρετάμε έναν άνθρωπο δικό μας, τον θείο μου, τον Γιώργο, τον πατέρα του Θανάση, τον άντρα της Ισμήνης. Αγχώνομαι τόσο πολύ για την σημερινή εξέταση… Όμως, η ζωή βρίσκει πάντα τρόπους να σου υπενθυμίζει τα σημαντικά και κυρίως πόσο εύθραστοι είμαστε. Ας είμαστε μαζί λοιπόν σ’ αυτό το ταξίδι της ζωής όχι χώρια, όχι απέναντι. Είμαι μαζί σας ακόμα κι αν δεν είμαι με τη φυσική μου παρουσία. Καλή δύναμη, σας αγαπώ» έγραψε η Θωμαή Απέργη στην ανάρτησή της.
Η ανάρτηση στο Instagram
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Top Stories 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
