Σοκ, επαγρύπνηση και κύματα συμπαράστασης σε όλο το διαδίκτυο προκάλεσε μια 32χρονη νοσοκόμα, η οποία κοινοποίησε μέσω social media ότι έχει καρκίνο του παχέος εντέρου με σκοπό να παροτρύνει τους πάντες να κάνουν εξετάσεις αν αντιληφθούν τυχόν συμπτώματα, όσο “αθώα” και αν μοιάζουν αυτά. Διάβασε τη συγκλονιστική ιστορία της, στο iatropedia
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
