Ελένη Καρποντίνη: Η τρυφερή φωτογραφία αγκαλιά με τον γιο της

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Μια ευτυχισμένη μαμά δείχνει η Ελένη Καρποντίνη, η οποία απολαμβάνει τους πρώτους μήνες με το μικρό μωράκι της. Η παρουσιάστρια δεν αποχωρίζεται σχεδόν ποτέ τον μπόμπιρα από την αγκαλιά της.

Η ίδια ανέβασε μια φωτογραφία στο instagram, που τη δείχνει να χαζεύει τη βροχή από το παράθυρο του σπιτιού της, μαζί με τον γιο της. Αν μη τι άλλο μια πολύ γλυκιά φωτογραφία που φανερώνει πόσο τρυφερή και στοργική μητέρα έχει γίνει η Ελένη, αλλά και το πόσο ξετρελαμένη είναι με τον, μόλις πέντε μηνων της, πρίγκιπα


Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164