Ελένη Μενεγάκη: Ποζάρει με την πετσέτα μπροστά στον καθρέφτη

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Μια νέα φωτογραφία από τις καλοκαιρινές της διακοπές μοιράστηκε το απόγευμα της Τετάρτης 21/8 η Ελένη Μενεγάκη.

Η παρουσιάστρια μετά το τέλος της τηλεοπτικής σεζόν και αφού ολοκλήρωσε τη συνεργασία της με το Mega ανακοινώνοντας παράλληλα την απόφασή της να μην επιστρέψει ξανά με καθημερινή εκπομπή, αποφάσισε να φύγει από την Αθήνα και να περάσει λίγο χρόνο με την οικογένειά της. Μακριά από κοσμοπολίτικα μέρη αλλά και τα social media η Ελένη Μενεγάκη πήρε τον χρόνο της, γέμισε τις μπαταρίες της, απόλαυσε τις στιγμές με την οικογένειά της και τις τελευταίες μέρες άρχισε να γίνεται πιο εξωστρεφής.

Στη φωτογραφία που δημοσίευσε πριν λίγη ώρα στον λογαριασμό της στο instagram, τη βλέπουμε να ποζάρει φορώντας την πετσέτα της μπροστά στον καθρέφτη της.

«Μια ασπρόμαυρη στιγμή» είναι το σχόλιο με το οποίο η Ελένη Μενεγάκη συνόδευσε τη φωτογραφία της.

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164