Ελισάβετ Μουτάφη – Μάνος Νιφλής: Θεατρική βραδιά για το ερωτευμένο ζευγάρι!

Ελισάβετ Μουτάφη – Μάνος Νιφλής: Θεατρική βραδιά για το ερωτευμένο ζευγάρι! | tlife.gr

Σε δύο μήνες ανεβαίνουν τα σκαλιά της εκκλησίας και ανυπομονούν για αυτή τη σημαντική στιγμή της ζωής τους. Ο λόγος για την Ελισάβετ Μουτάφη και τον Μάνο Νιφλή, οι οποίοι θα ενώσουν τις ζωές τους με μία ρομαντική τελετή, στο αγαπημένο τους νησί, την Σαντορίνη, την 1η Σεπτεμβρίου.  Το ερωτευμένο ζευγάρι περιμένει πώς και πώς να επισημοποιήσει τη σχέση του, με παπά και με κουμπάρο, παρουσία του στενού οικογενειακού και φιλικού του κύκλου.

Μπορεί να βρίσκονται σε πυρετώδεις προετοιμασίες για τον γάμο τους, αλλά η Ελισάβετ και ο Μάνος δεν σταματούν τις βραδινές εξόδους. Το βράδυ της Πέμπτης οι δυο τους βρέθηκαν στο Θέατρο Βράχων για να παρακολουθήσουν την παράσταση «Εκκλησιάζουσες» με τους Αντώνη Λουδάρο, Μελέτη Ηλία, Δημήτρη Σταρόβα και Σοφία Μουτίδου.

Λίγα λόγια για την παράσταση:

400 π.Χ. Αθήνα. Ο Αριστοφάνης γράφει ένα από τα σημαντικότερα έργα του. Μία από τις εμβληματικότερες πολιτικές σάτιρες της παγκόσμιας λογοτεχνίας. Μία κωμωδία που φέρνει στο προσκήνιο τις γυναίκες. Που τολμάει να «εκθέσει» και να εκθειάσει την δημοκρατία, προπαγανδίζοντας κατ’ ουσίαν την ίδια της τη δύναμη ως ταυτόχρονη αδυναμία της και ανάποδα.

Οι γυναίκες αποφασίζουν να πάρουν τα ηνία της πόλης. Με ηγέτιδα την πολυμήχανη Πραξαγόρα καταφέρνουν το ακατόρθωτο. Χωρίς καμία επανάσταση. Χωρίς κανέναν πόλεμο. Χωρίς κανέναν εκβιασμό… οι γυναίκες ντύνονται άντρες και παρεισφρέουν στην Εκκλησία του δήμου, ψηφίζοντας νόμο ώστε η εξουσία της πόλης να περάσει στα χέρια των γυναικών.

 

Ο Αριστοφάνης προτείνει την ισότητα, την οικονομική και ερωτική κοινοκτημοσύνη, εξαίρει τη δημοκρατία, προλαβαίνει το φεμινιστικό κίνημα κατά κάτι αιώνες, στήνει ένα σχεδόν αστυνομικό σκηνικό με παρασκηνιακές δράσεις και επιβεβαιώνει ότι το χιούμορ και η κωμωδία είναι άρρηκτα δεμένα με την ευφυΐα, με τον πολιτισμό, με την εξέλιξη, με το ίδιο το DNA των αρχαίων ελληνικών πόλεων. Την ίδια στιγμή στήνει στον τοίχο τους συγχρονούς του Αθηναίους, καυτηριάζοντας ανελέητα τον άσχημό τους εαυτό, που τον θεωρεί υπεύθυνο για τα δεινά της φυλής.

Αυτές τις Εκκλησιάζουσες, τις αρχαίες μα τόσο μοντέρνες, τις πολιτικοποιημένες μα τόσο αθώες, τις ατίθασες, τις ανέμελες, τις δυνατές, τις προφητικές… παρουσιάζει και υπενθυμίζει στο θεατρικό κοινό ο Αλέξανδρος Ρήγας το καλοκαίρι του 2018.

Φωτογραφίες: NDP

READ more