Eίναι αυτό το συναίσθημα… Την ώρα που βρίσκεις μπροστά σου ένα ανήμπορο ή άρρωστο ζωάκι και νιώθεις την ανάγκη να το βοηθήσεις. Και δεν μπορείς να κάνεις αλλιώς γιατί σε χρειάζεται παρά το γεγονός ότι μπορεί να έχει πολλή δουλειά και πολλές υποχρεώσεις! Έτσι ακριβώς ένιωσε και η Τζο Λαζοπούλου η οποία γυρίζοντας στο σπίτι βρήκε στο πάρκινκγ της αυτό το ταλαιπωρημένο και άρρωστο γατάκι…
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η τραγουδίστρια παρά το γεγονός ότι ο γιος της είχε γενέθλια και είχε πολλές ετοιμασίες, δεν μπόρεσε να αφήσει έτσι το γατάκι το οποίο είχε μόλυνση στα ματάκια του και το πήγε αμέσως στο κτηνίατρό της! Εκείνος το περιποιήθηκε και τώρα το γατάκι είναι πολύ καλύτερα και ψάχνει για σπίτι!
Δες τις φωτογραφίες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
