Ευγενία Μανωλίδου – Άδωνις Γεωργιάδης: Η πρώτη έξοδος με τον νεογέννητο γιο τους!

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά
Σε πελάγη ευτυχίας πλέουν μετά τον ερχομό του γιου τους η Ευγενία Μανωλίδου και ο Άδωνις Γεωργιάδης. Το γνωστό ζευγάρι έκανε πριν λίγες μέρες την πρώτη δημόσια έξοδο με τον 1,5 μηνός γιο του και έδειχνε πιο χαρούμενο από ποτέ.
Ο φωτογραφικός φακός του “ΟΚ!” τους απαθανάτισε σε βόλτα στο Μαρούσι και η γνωστή μουσικός δεν σταμάτησε να κρατά στην αγκαλιά της τον μπέμπη και να τον φροντίζει.

Άτομο από το φιλικό τους περιβάλλον, μάλιστα, αποκάλυψε πως η Ευγενία δεν αποχωρίζεται λεπτό το μωρό της, ενώ ο Άδωνις βρίσκεται στο πλευρό της και ξενυχτά πολλά βράδια με τον μικρό για να την αφήσει λίγο και εκείνη να ξεκουραστεί.
Δες φωτογραφίες:

Διάβασε περισσότερα στο ΟΚ! που κυκλοφορεί!

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164