Γ. Παπαδάκης: Γιατί ευχήθηκε στην Ε. Μενεγάκη “Με το καλό”;

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά
Τις ευχές του σήμερα το πρωί στην Ελένη Μενεγάκη έστειλε από την εκπομπή του Ant1 ο Γιώργος Παπαδάκης. Ο γνωστός παρουσιαστής ευχήθηκε “Με το καλό” στην ωραία Ελένη.
Αφορμή στάθηκε ένα δημοσίευμα της εφημερίδας “Espresso” που έχει στο πρωτοσέλιδο με τίτλο “Με βέρα η ωραία Ελένη” και μια φωτογραφία της όπου στο δάχτυλό της φορά ένα βεράκι. Μόλις, διάβασε τον τίτλο της εφημερίδας ο Γιώργος Παπαδάκης, χαμογέλασε και είπε: “Με το καλό Ελένη”!
Λες να παντρεύεται τελικά η γνωστή παρουσιάστρια;

Δες το video:

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164