Συνήθως μετά από κάποια ταλαιπωρία σε κακοκαιρία ή άλλο φαινόμενο… οι πολίτες διαμαρτύρονται. Σε αντίθεση σπάνια κάποιο πολίτης θα δείξει κάτι καλό ή θα πει ευχαριστώ… Την διαφορά έκανε σήμερα ένας πολίτης και μάλιστα γνωστός. Ο Αντώνης Ρέμος ο οποίος ταξιδεύοντας μέσα στην κακοκαιρία δεν παρέλεψει να ευχαριστήσει τις αρχές που κατάφεραν παρά τον χιονιά να ανοίξουν τους δρόμους και να περνούν με άνεση και χωρίς ταλαιπωρία τα αυτοκίνητα.
O τραγουδιστής γύριζε στην Αθήνα μετα τις διακοπές της Πρωτοχρονιάς. Ο περιφερειάρχης Κεντρικής Ελλάδας Κώστας Μπακογιάννης o οποίος βρέθηκε στο Δομοκό Φθιώτιδα όπου είχε και το περισσότερο χιόνι στην περιοχή του ευχαρίστησε με την σειρά του τον Αντώνη Ρέμο, επαναδημοσιεύοντας τη φωτογραφία του
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το ευχαριστώ του Αντώνη Ρέμου
Και το ευχαριστώ του Κώστα Μπακογιάννη
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Top Stories 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

