Γιώργος Αγγελόπουλος: «Το Survivor 2 δεν είχε επιτυχία γιατί…» – Οι πρώην Survivors που μπαίνουν στο Nomads

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

αλεσμένος της Ελεονώρας Μελέτη ήταν το βράδυ της Τρίτης ο Γιώργος Αγγελόπουλος, ο οποίος μίλησε για το Survivor, τους λόγους που δεν είδε το 2, ενώ απάντησε και για τους πρώην Survivors που θα μπουν στο Nomads.

«Το Survivor 2 δεν το είδα και οι λόγοι είναι πολλοί. Είχα μέχρι αργά γυρίσματα, όποτε μας τραβούσαν… Όταν ήμουν στο σπίτι εκείνη την ώρα έβλεπα Τατουάζ γιατί έπρεπε να βλέπω εμένα και τους υπόλοιπους συνεργάτες και το τι βγαίνει μέσα από αυτό που κάνουμε καθημερινά. Κάποιες στιγμές ζήλευα. Μου φαινόταν περίεργο κάποιος άλλος να ζει αυτό που έζησα εγώ εκεί. Διάβασε περισσότερα και δες το βίντεο, στο zappit

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164