Σε μια από τις σπάνιες συνεντεύξεις που δίνει τα τελευταία χρόνια, η Ορθούλα Παπαδάκου εξομολογείται για τη μάχη που δίνει με τη σκλήρυνση κατά πλάκας και όλα όσα έχουν συμβεί στη ζωή της, στην εκπομπή Ευτυχείτε:
«Πέρασα πολύ δύσκολα τους πρώτους 2-3 μήνες, φοβήθηκα πάρα πολύ, δεν μπορούσαν να βρουν τι είχα, ψυχολογικά ήμουν ράκος… Διάβασε περισσότερα και δες το βίντεο, στο zappit
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Top Stories 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ