Ιζαμπέλα Σασλόγλου: «Δεν διαφώνησα ποτέ με τον Δημήτρη Κοντομηνά»

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Ερωτήματα προκάλεσε στις αρχές της βδομάδας η ανακοίνωση του ALPHA με την οποία ενημέρωνε πως «Η κυρία Ιζαμπέλα Σασλόγλου υπέβαλε σήμερα την παραίτησή της από τη θέση της Διευθύντριας Προγράμματος».
Σε επικοινωνία που είχαμε όμως με την… παραιτηθείσα η ίδια είχε δηλώσει στο Newsit ότι «δεν παραιτήθηκα, απολύθηκα» προκαλώντας εύλογες απορίες για την περίεργη ανακοίνωση του σταθμού της Κάντζας.

Διάβασε περισσότερα στο Newsit

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164