Ερωτήματα προκάλεσε στις αρχές της βδομάδας η ανακοίνωση του ALPHA με την οποία ενημέρωνε πως «Η κυρία Ιζαμπέλα Σασλόγλου υπέβαλε σήμερα την παραίτησή της από τη θέση της Διευθύντριας Προγράμματος».
Σε επικοινωνία που είχαμε όμως με την… παραιτηθείσα η ίδια είχε δηλώσει στο Newsit ότι «δεν παραιτήθηκα, απολύθηκα» προκαλώντας εύλογες απορίες για την περίεργη ανακοίνωση του σταθμού της Κάντζας.
Διάβασε περισσότερα στο Newsit
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Top Stories 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ