Τελικά μάλλον ήταν η γουρουνοπούλα που τους… έφαγε. Η βραδινή έξοδος για μια παρέα στην Καλαμάτα είχε άσχημη εξέλιξη. Περίπου 15 άτομα είχαν συμπτώματα δηλητηρίασης και οι 13 από αυτούς χρειάστηκε να νοσηλευτούν στο νοσοκομείο. Διάβασε τι συνέβη στο Νewsit
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Top Stories 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ