Καρδίτσα: 45χρονη στραβοκατάπιε το σουβλάκι της και πέθανε! Το ασθενοφόρο πήγε μετά από 40 λεπτά

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Άδικα έφυγε από τη ζωή το βράδυ της Δευτέρας η 45χρονη γυναίκα, όταν τρώγοντας με την οικογένειά της σε ψησταριά στο Νεοχώρι Καρδίτσας, στραβοκατάπιε, έχασε τις αισθήσεις της και μετά από ώρα άφησε την τελευταία πνοή της, ενώ είχε μεταφερθεί στο νοσοκομείο Καρδίτσας.

Διάβασε τι συνέβη, στο Newsit

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164