Κατερίνα Διδασκάλου: Αυτή η σκηνή την δυσκόλεψε περισσότερο στις «Άγριες Μέλισσες»!

Κατερίνα Διδασκάλου: Αυτή η σκηνή την δυσκόλεψε περισσότερο στις «Άγριες Μέλισσες»! | tlife.gr

Η Κατερίνα Διδασκάλου παραχώρησε συνέντευξη στο περιοδικό MYtv και μίλησε στην Σοφία Τσίρκα για τον ρόλο της στην επιτυχημένη σειρά του ΑΝΤ1 «Άγριες μέλισσες» και αποκάλυψε πτυχές του ρόλου της που δεν γνωρίζαμε και θα μάθουμε στη συνέχεια. Επίσης, αναφέρθηκε στην πιο δύσκολη σκηνή που έχει γυρίσει και στην οποία χρειάστηκε να δώσει όλο της τον εαυτό για να μπορέσει να ανταποκριθεί πλήρως.

Τι σας γοήτευσε στη Μυρσίνη;

Είναι μια γυναίκα που αγαπάει πολύ την οικογένεια της και μια γυναίκα η οποία, παρόλο που της συμβαίνει κάτι τόσο τραγικό στη ζωή όπως ο θάνατος του παιδιού της, σηκώνεται, συνεχίζει και προχωράει γιατί έχει ακόμη τρία παιδιά. Δεν ξεχνάει, όμως, και είναι η μόνη που επιμένει τόσο πολύ και το ένστικτο της την οδηγεί τραγικά σωστά. Ένα καταπληκτικό σημείο του σεναρίου είναι αυτό το εύρημα. Στο πρώτο κιόλας επεισόδιο έγινε κάτι τόσο καταλυτικό για την πλοκή. Το οποίο οι θεατές ξέρουν, αλλά οι ήρωες όχι. Το βρίσκω εξαιρετικό και είναι στοιχείο αρχαίας τραγωδίας. Και ο κόσμος το αγκάλιασε αμέσως. Είναι όλα δοσμένα μέσα από τη ζωή. Γιατί η ζωή έχει ακόμα πιο άγρια σενάρια. Άρα η ζωή τα έχει όλα και είναι στο χέρι μας να πάρουμε αυτούς τους χαρακτήρες και να τους κάνουμε πραγματικούς και πολυεπίπεδους όπως ακριβώς είναι στην πραγματικότητα. Οι πραγματικοί χαρακτήρες δεν είναι ίσιοι, έχουν επίπεδα.

Ποια σκηνή μέχρι σήμερα σας έχει δυσκολέψει περισσότερο;

Οι σκηνές που η Μυρσίνη σπαράζει για το παιδί της είναι από τα πιο δύσκολα πράγματα που έχω κάνει. Κουράζεις το μέσα σου σε αυτές τις σκηνές. Και το στοίχημα εδώ, ειδικά για εμένα που είμαι μητέρα, είναι να μην αφήσω τον εαυτό μου να σκεφτεί ως Κατερίνα. Λέω «μια ακόμη μέρα στη ζωή της Μυρσίνης». Μέσα από αυτή την ηρωίδα αντλώ συγκίνηση και όλα τα συναισθήματα που βγάζει. Να γίνει ο ήρωας ένας πολυεπίπεδος χαρακτήρας και όχι μια καρικατούρα. Εκεί έγκειται και ο σεβασμός στο κείμενο και στο κοινό που με βλέπει.

READ more