Κατερίνα Ζαρίφη: Έκανε ξανά τεστ για τον κορονοϊό και αυτό είναι το αποτέλεσμα (video)

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Η Κατερίνα Ζαρίφη ήταν ένα από τα θετικά κρούσματα κορονοϊού που βρέθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα στην ομάδα του Just the 2 of us.

H γνωστή παρουσιάστρια δεν είχε κανένα απολύτως σύμπτωμα, όμως μπήκε κανονικά σε καραντίνα στο σπίτι της, όπως ακριβώς προβλέπει ο νόμος. Η ίδια παραδέχθηκε ότι από την αρχή της πανδημίας έως σήμερα ήταν ιδιαίτερα προσεχτική και τηρούσε όλα τα μέτρα, ωστόσο δεν κατάφερε να μην νοσήσει.

Σήμερα, λοιπόν, η Κατερίνα Ζαρίφη έκανε ξανά τεστ κορονοϊού και αυτή τη φορά το αποτέλεσμα την έκανε να χαμογελάσει! Η παρουσιάστρια βρέθηκε αρνητική, γεγονός που μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς φίλους της στο Instagram.

Δες το βίντεο:

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164