Κωνσταντίνα Σπυροπούλου: Πήγε σε αγώνα μπάσκετ μαζί με τον δύο ετών γιο της, Βλάσση – Φωτογραφίες

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Στο γήπεδο του Παναθηναϊκού βρέθηκε το απόγευμα της Κυριακής 9/3 η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου, μαζί με τον μεγαλύτερο γιο της, Βλάσση.

Η παρουσιάστρια, βρέθηκε στο γήπεδο του Παναθηναϊκού στο ΟΑΚΑ για να παρακολουθήσει τον αγώνα με τον Πανιώνιο, όπου οι «πράσινοι» κατάφεραν να κερδίσουν με σκορ 97-66.

Η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου παρακολούθησε το ματς από τις θέσεις που βρίσκονται στο παρκέ, ενώ στην αγκαλιά της είχε τον γιο της, Βλάσση.

Η ίδια μοιράστηκε και στιγμιότυπα από τον αγώνα, ενώ δεν δίστασε να ποζάρει και με τον μικρό της, μέσα στο γήπεδο.

Δες τα στιγμιότυπα

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164