Κωνσταντίνα Σπυροπούλου: Το πρώτο πράγμα που έκανε με το που επέστρεψε Αθήνα! [pics,vid]

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Μετά τις αποδράσεις της σε Μύκονο και Ρόδο, η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου επέστρεψε στη βάση της. Η πληθωρική παρουσιάστρια έκανε σχεδόν ένα μήνα διακοπές στα αγαπημένα της νησιά, διασκέδασε με τη ψυχή της, μαύρισε, έφαγε και πέρασε ποιοτικό χρόνο με τους φίλους της.

Αφού βρέθηκε και στο νησί της, την Ρόδο για να δει επιτέλους από κοντά τους πολυαγαπημένους της γονείς, ήρθε η ώρα της επιστροφής! Η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου αφού αποχαιρέτησε με συγκίνηση την οικογένειά της, επέστρεψε στο σπίτι της στην Αθήνα.

Σήμερα, μάλιστα, με το που ξύπνησε έτρεξε στο γυμναστήριο και ξεκίνησε ξανά μποξ για να χάσει κάποια περιττά κιλά που πήρε στις καλοκαιρινές της διακοπές και να ενδυναμώσει!

Η επιστροφή στην πρωτεύουσα ισοδυναμεί με… γυμναστική και διατροφή…

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164