Οι γιατροί στην Κρήτη τα έκαναν θάλασσα και έστειλαν στην εντατική έναν ασθενή. Ο ίδιος άρχισε να παραπονιέται αλλά οι γιατροί του έλεγαν να συνεχίσει να πίνει…
Ένα μπέρδεμα στο μπουκάλι με το σκιαγραφικό και στο “πεσκέσι”, που προοριζόταν για τους γιατρούς και ήταν γεμάτο ρακή, έβαλε σε μεγάλες περιπέτειες ηλικιωμένο Κρητικό που πήγε για μια απλή εξέταση σε δημόσιο νοσοκομείο και κατέληξε στην Εντατική με συμπτώματα εγκεφαλικού. Διάβασε τι συνέβη στο Newsit
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
