Μαρία Τζομπανάκη: Επέστρεψε στην Ελλάδα για να καμαρώσει τον Ορφέα Αυγουστίδη στο θέατρο! [pics]

Η Μαρία Τζομπανάκη εδώ και ένα μεγάλο χρονικό διάστημα έχει αφήσει τη ζωή της στην Ελλάδα και έχει μετακομίσει μόνιμα στη Νέα Υόρκη, μαζί με τον σύζυγό της, Γιάννη Βάλβη. Μετά τον γάμο της στην ιδιαίτερη πατρίδα της την Κρήτη τον Σεπτέμβριο του 2016, η αγαπημένη ηθοποιός και ο σύζυγός της έφυγαν για Ηνωμένες Πολιτείες, καθώς ο Γιάννης Βάλβης έχει επαγγελματικά συμφέροντα εκεί. Έτσι, η Μαρία ακολούθησε τον σύζυγό της!

Βέβαια τις τελευταίες ημέρες έχει επιστρέψει για λίγο στην Ελλάδα για έναν πολύ όμορφο λόγο. Φυσικά για τον γιο της, Ορφέα Αυγουστίδη! Ο υπερταλαντούχος ηθοποιός πρωταγωνιστεί στην θεατρική παράσταση “Η Κωμωδία των Παρεξηγήσεων” του Ουίλιαμ Σαίξπηρ στο Νέο Θέατρο Βασιλάκου και η διάσημη μητέρα του ταξίδεψε από την Νέα Υόρκη για να δώσει το παρών στην επίσημη πρεμιέρα του γιου της. Η Μαρία Τζομπανάκη καμάρωσε τον Ορφέα Αυγουστίδη στη σκηνή και στο τέλος τον καταχειροκρότησε. Μητέρα και γιος είναι πολύ δεμένοι και η χαρά της επανασύνδεσης ήταν απερίγραπτη!

Δες τις φωτογραφίες:

Λίγα λόγια για το έργο:

Πρόκειται για μία σπαρταριστή κωμωδία με έντονο το στοιχείο της φάρσας, που ο Σαίξπηρ συνέγραψε περίπου την ίδια χρονική περίοδο με τους Δύο Άρχοντες από τη Βερόνα και Το Ημέρωμα της Στρίγγλας (1592-1594), βασιζόμενος στους Μέναιχμους του Πλαύτου.

Η Κωμωδία των Παρεξηγήσεων είναι γεμάτη εκπλήξεις, καθώς στο αλλόκοτο σύμπαν της βρίσκει κανείς ένα τρελό ψηφιδωτό από μπλεγμένες ερωτικές ιστορίες,χαμένα μέλη μιας οικογένειας, δύο ζευγάρια πανομοιότυπων διδύμων (σε διπλό ρόλο ο Νίκος Κουρής ερμηνεύει τους δύο αδελφούς Αντίφιλους και ο Ορφέας Αυγουστίδης τους δύο δούλους τους, Δρόμιους), μέσα σε μια ατμόσφαιρα μαγείας και ψευδαίσθησης, όπου όλα μπορούν να συμβούν. Η θαυμαστή δομή της Κωμωδίας των Παρεξηγήσεων αποτελεί τον θρίαμβο του διπλασιασμού: δύο ζεύγη διδύμων, μία αλλόκοτη πόλη, μαγική και μονότονη ταυτόχρονα, επαναλαμβανόμενες σκηνές, γεγονότα που συγχύζουν με την ομοιότητά τους, λέξεις που περιέχουν διττά νοήματα. Οι χαρακτήρες αποκτούν ένα μόνιμο καθρέφτισμα, είναι το είδωλό τους ή ένα alter ego;

Πόρτες ανοιγοκλείνουν σε λάθος στιγμή, ανοίγοντας το δρόμο σε λάθος πρόσωπα να εισέλθουν σε λάθος χώρους. Η ξέφρενη φάρσα συναντά το ανοίκειο.

Φωτογραφίες: NDP

Read More

And More