Survivor: Ο Σπύρος Μαρτίκας είναι ο πρώτος υποψήφιος προς αποχώρηση

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Ακόμη ένα αγώνισμα ασυλίας παρακολούθησαν οι τηλεθεατές του Survivor στο αποψινό επεισόδιο του ριάλιτι επιβίωσης.

Η ομάδα που δεν τα κατάφερε και έχασε την πρώτη ασυλία της εβδομάδας είναι η ομάδα των κόκκινων που έπρεπε στο συμβούλιο του νησιού να υποδείξει έναν από τους παίκτες της ως τον πρώτο υποψήφιο προς αποχώρηση.

Μετά την ψηφοφορία των κόκκινων, ο Γιώργος Λιανός ανακοίνωσε πως υποψήφιος για τη νέα εβδομάδα είναι ο Σπύρος Μαρτίκας ο οποίος έχει ξαναβρεθεί πολλές φορές σε αντίστοιχη θέση. Και παρότι ο ίδιος φάνηκε να παίρνει πολύ ψύχραιμα το αποτέλεσμα αυτό, η Βρισηίδα Ανδριώτου με την οποία έχει έρθει πολύ κοντά, εξέφρασε τη στεναχώρια της γι’ αυτό το αποτέλεσμα αλλά και την ανησυχία της για το ενδεχόμενο ο Σπύρος Μαρτίκας να αποχωρήσει.

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164