Μαρία Σταυράκη: «Υπάρχει αρσενικό και θηλυκό, το ουδέτερο δεν μπορώ να το δεχτώ»

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Στις δηλώσεις που έκανε πριν δύο ημέρες η Μαρίνα Σταυράκη στις τηλεοπτικές κάμερες αναφέρθηκε και στα non binary άτομα, με αφορμή τη νίκη του Nemo στη φετινή Eurovision.

«Θεωρώ ότι υπάρχει αρσενικό και θηλυκό. Το ουδέτερο δεν μπορώ να το δεχτώ. Δεν είμαι ομοφοβική, είμαι ένας άνθρωπος ελεύθερος, δεν θέλω να βάλλομαι από στερεότυπα και είμαι ανοιχτή. Αλλά αυτό το… Νέμο με ενοχλεί. Δηλαδή λένε σε μια παρέα “Ο Γιάννης, ο Νίκος, η Μαρία και το…”. Το ποιο; Το «το» είναι ουδέτερο, το άρθρο που προσδιορίζει το αντικείμενο. Δεν μπορώ να το δεχτώ, τι να κάνουμε» τόνισε η Μαρίνα Σταυράκη.

Δες τις δηλώσεις της Μαρίνας Σταυράκη από την εκπομπή «Γεια Σου»:

 

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164