Νίκος Μουτσινάς: Επέστρεψε με το “Καλό Μεσημεράκι” μετά από ένα μήνα καραντίνας! Video

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Εντελώς ξαφνικά πριν περίπου ένα μήνα, το “Καλό Μεσημεράκι” σταμάτησε να προβάλλεται, τα studios έκλεισαν προσωρινά και ο Νίκος Μουτσινάς και οι συνεργάτες του μπήκαν σε καραντίνα σπίτι τους, με σκοπό να προστατευτούν από τον κορονοϊό. Το μεσημέρι της Δευτέρας του Πάσχα, ο Νίκος επέστρεψε στον αέρα του ΣΚΑΙ με το “Καλό Μεσημεράκι Κarantina edition” σε ένα διαφορετικά στημένο πλατό, το οποίο θυμίζει, πλέον, σπίτι!

Ο Νίκος Μουτσινάς έχει “μελετήσει” την καραντίνα, και θα μας κάνει να τη δούμε με άλλο μάτι. Αστείρευτο χιούμορ, από το stand up και την Χρυσή τηλεόραση, μέχρι τη στήλη #agapimenemouniko. Καλεσμένοι μέσω Skype, και πολλές εκπλήξεις που μας φέρνουν πιο κοντά παρά την απόσταση. Φυσικά η εκπομπή ξεκίνησε με… τραγούδι!

Δες την έναρξη της εκπομπής:

Ο μοναδικός Νίκος Μουτσινάς, η ασταμάτητη Βάνια και οι ξεσηκωτικοί Alcatrash πήραν… θέσεις.

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164